לעזרה בהזמנות מלונות בכל העולם לבודדים ולקבוצות, ללא עמלות הזמנה חייגו : 03-6206147


ראו עוד מידע על כפרי זגוריה 

 

 

 

הזמנת מלון בישראל


 


 

 

 

advertising in facebook פרסום בפיסבוק


מידע בנושא פרסום ב facebook לפרסום בפייסבוק צרו קשר : clickgoseo@gmail.com החל מ 10 $ ליום

אחת הדרכים הטובות ביותר לשיווק, מיתוג ופרסום במכלול שנקרא "אינטרנט" הוא פרסום ברשתות חברתיות ופייסבוק כמובן כיום בראשם, ניתן לבצע פרסום בפייסבוק ולהתאים אותו למגזרים ספציפים ובכך מחד למקד את קהל היעד ומאידך לא להוציא סכומי כסף אדירים על פרסום שאינו ממוקד, כך תוכלו לדוגמא לפרסום מודעה שתהיה מופנית לגברים, בגיל 18 עד 27 מאיזור תל אביב שמתעניינים בספורט מוטורי או כדורגל, או לסרוגין לבחור שהמודעה תוצג אך ורק לנשים בהריון או לנשים המצויים בזוגיות וכן האלה..

ניתן על ידי חיתוכים אלה לקבוע את גיל המנויים שהפרסום יוצג בפניהם, מינם, תחומי ההתעניינות שלהם, מצבם החברתי, איזורם הגאוגרפי, ככל שתמקדו טוב יותר את הפרסום כך הוא יפורסם אמנם לפחות אנשים, אך בדיוק לאנשים שהם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, כמו כן תוכלו גם לבחור באפשרות הנרחבת "הצג לכולם", אז מודעת הפרסום שלכם תוצג לכל חברי פייסבוק, אך אז תאלצו להפרד מכמה אלפי שקלים ביום, יש מי שזה שווה לו ובטוח שזה יוצר "באז" פירסומי משמעותי מאד.

קליק גו אינטרנט מתמחים בהקמה ומעקב אחרי פרסום בפייסבוק, לאחרונה הרצנו למספר לקוחות מסעות פרסום ממוקד בפייסבוק ואנו מקבלים פידבק חיובי מאד על גידול בטראפיק, בלידים ובפניות של לקוחות חדשים בעקבות פרסום זה, ניתן לפרסם בפייסבוק בהחל מ 10 דולר בלבד ליום, הפרסום מתאים לעסקים בכל סדר גודל והיכולת להתאים את הפרסום לקהל ממוקד הופעת אותו לאפקטיבי ויעיל.

היכן מופיע פירסום בפייסבוק, אם הפייסבוק שלכם בעברית אז בתוף הפרופיל משמאל, ראו בתמונה זו ממשק באנגלית, הפרסומות מופיעות מצד ימין.

אם ברצונכם במידע או ייעץ נוסף או שתרצו להעלות פרסום לפייסבוק, ניתן לעשות זאת תוך מספר שעות, עבור לעמוד
צור קשר שלנו

לקוח מרוצה כתב לנו על פרסום ב facebook [מוסך אלפא תלתן פ"ת]

הרעיון של לפרסם בדיוק לקהל היעד שמעניין באותו התחום שלנו נשמע לי כבר מההתחלה רעיון מעולה, לא פרסום סרק למיליוני אנשים שאולי איו להם קשר למוצר אותו אנו מספקים, אלה פרסום ממוקד רק לאנשים שבפרופיל שלהם הוגדרו מילות מפתח כאלה שהמוצר שלנו יכול לעניין אותם, מה גם שככל שאני ממקד את הפרסום לאנשים מסויימים כך גם עלות הפרסום יורדת, כלומר במילים אחרות :  ככל שהפרסום מדוייק ואפקטיבי יותר, כך הוא זול יותר ולא יקר יותר כפי שנהוג היה לחשוב.

העלנו את הפרסום בפייסבוק אתכם לפני כחודש וחצי, מאז קיבלנו כמות בלתי מבוטלת של פניות ולקוחות שהגיעו למוסך, ככל שאני חושב על זה, אני מבין כמה הצעד הזה היה נכון ובמקום, המוצר שלנו הוא בסך הכל מוסך אבל כזה המשרת בעלי רכבים איטלקיים מסוג : אלפא רומיאו, פיאט, לנצ'יה, אין לנו צורך שיגיעו למוסך שלנו כל בעלי הרכבים היפנים, אם לא היינו מגדירים במסע הפרסום את המילה alfa romeo או alfa 156 ייתכן והיו פונים אלינו עשרות בעלי רכב מסוג mazda גם היינו משלמים יותר על הפרסום וגם לא יכולנו לספק להם שרות, מאחר ומסע הפרסום מוצע רק לאנשים שנוהגים על אלפא רומיאו, שזה כמה אלפי אנשים בישראל, אפקטיביות הפרסום גבוהה ביחס למחיר היחסית נמוך, בקיצור רעיון מעולה!