לעזרה בהזמנות מלונות בכל העולם לבודדים ולקבוצות, ללא עמלות הזמנה חייגו : 03-6206147


ראו עוד מידע על כפרי זגוריה 

 

 

 

הזמנת מלון בישראל


 


 

 

 

עיצוב - מאמרים נבחרים

 

מאמרים נבחרים נוספים

עיצוב ובניית אתרים . החלטת לבנות אתר ? כמה דברים לפני

עיצוב אתרים חלק א ? השראה, קומפוזיציה וייחודיות

עיצוב זה מיצוב. אבל כדי ליסוע צריך מנוע.

מהו עיצוב אתרים וכיצד עושים זאת

עיצוב אתר - הדרכה איך לתכנן

HTML - מה אפשר לעשות איתו בעיצוב אתרים

התיכנון האדריכלי בשיפוץ

הצבע בעיצוב פנים

עיצוב אתרים עם תמונות

עיצוב זיכרון השואה בחברה הישראלית - בין מחקר לתודעה

עיצוב גבות


נושא המאמר: עיצוב ובניית אתרים . החלטת לבנות אתר ? כמה דברים לפני
מאת: גיל רבי   שמור מאמר למועדפים

כמו שכולנו כבר מודעים לעובדה הברורה שלכל בית עסק בישראל שמכבד את עצמו מהקטן לגדול יש צורך באתר אינטרנט, כל בית עסק צריך להתאים לעצמו את האתר הטוב ביותר לצרכים של העסק עצמו.

אז הגעת למסקנה שגם אתה צריך אתר , פנית לחברת בניית אתרים כלשהי שמצאת ברשת , נפגשת עם נציג החברה שלא הבנת שום דבר ממה שהוא אומר ולאחר מכן קיבלת גם הצעת מחיר בומבסטית שגמרה לך להחליף צבעים מכחול לאדום ובחזרה.

אז קודם כל תירגע, אתה לא הראשון שזה קורה לו, אבל אתה צריך להבין שבשביל לדאוג לצרכים שלך ולאתר שבדיוק אתה צריך , אתה חייב להבין קצת ממה שקורה, בניית אתר אינטרנט זה לא כמו לקנות חולצה בחנות בגדים או לחם במכולת, במידה ואתה לא מבין בתחום ואתה נותן לחברת בניית האתרים לפעול באופן חופשי , הסיכוי שהאתר יתאים לעסק שלך ויממש את הפוטנציאל שאתה יכול להפיק ממנו הוא קלוש.

טוב אז אתה לא מוותר ומחליט לפנות לחברת אתרים נוספת שמצאת ברשת, הסיפור חוזר על עצמו ואתה מקבל הצעת מחיר זולה בחצי מההצעה שקיבלת מהחברה הראשונה, אתה מתחיל להתבלבל, האם הם לוקחים יותר כי הם עושים עבודה טובה יותר ? או שהם לוקחים יותר כי הם מרוויחים יותר על העבודה ?.

היום בשוק בניית האתרים בישראל המחירים אינם קבועים, ניתן לקבל במקומות שונים על אותם צרכים מחירים מגוונים ושונים. אז איך באמת יודעים במה לבחור ? אפרט בהמשך.

בזמן האחרון נכנסו לתחום הרבה מאוד חברות אינטרנט קטנות וטובות המעניקות יחס אישי וליווי ובכך אתה מבין את כל תהליך בניית האתר שלך ע"י הסבר מדוקדק על אופן העבודה, עוד דבר שאתה צריך לדעת, העבודה לא תתחיל עד שלא תשב עם מעצב / ביצועיסט / נציג כדי שהוא יוציא ממך את מה שאתה צריך ויכוון אותך בדיוק לדברים הנכונים, באופן הזה תוכל להוזיל את האתר, לקבל את הדברים שבאמת נחוצים לך, להיות מעורב בעבודה וכמובן לקבל עיצוב שמתאים בדיוק לעסק שלך.

במקרים מסוימים יכול להוריד אותך נציג החברה מעץ גבוה ולהגיד לך "אתה לא צריך את זה" "זה יספק אותך" וכדומה... ברוב המקרים אתה צריך להקשיב לעצות אלו, קח בחשבון שהבנאדם כבר בנה המון אתרים ללקוחות והוא יודע את שימוש העסקים והצרכים באינטרנט ( כמובן שהכל בתנאי שהוא נפגש איתך והבין בדיוק את הצרכים המדויקים שלך ומה המטרה שלהם).

אחרי ההקדמה הזאת, אני אעזור לך בכמה שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך לפני בניית האתר.

נתחיל באמת בחשיבה אודות העסק שלך, מה צריך להיות באתר? מה המטרה של כל דבר? האם זה הכרחי ? לאחר מכן נחשוב מי קהל היעד של האתר? מה התקציב שלך להשקעה בבניית האתר ? מי הולך להיכנס אליו ? איך לגרום לגולש אנונימי להפוך ללקוח חדש ? האם אנחנו בעצם רק רוצים לעשות רושם באתר שלנו ? למתג את העסק שלנו בצורה גובהה יותר ? איך אתה מביא גולשים וצופים לאתר לאחר בנייתו וכדומה...

אחרי שענית לעצמך על כל השאלות האלו, תערוך סקר שוק קטן באינטרנט,תבצע חיפושים על מתחרים שלך בארץ ובעולם, תקבל רעיונות (שוב אני מדגיש רק רעיונות, בניגוד להרבה אנשים שמבקשים "כזה אני רוצה" ) , תלמד מהטעויות שלהם , תדמיין בראש את העיצוב שאתה רוצה לראות באתר שלך ואז אחרי כל זה הגיע הזמן למצוא את הבנאדם הנכון שיבנה לך את האתר.

ברגע שתגיע מצויד בנתונים האלו ובמידע הזה יהיה לך הרבה יותר קל לשחות , אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה איך ולמה, עכשיו רק נותר לבחור את הטוב ביותר, לקבל הצעה שמתאימה לך ולתת הוראה להתחלת העבודה.

עוד עצה שאני ממליץ עליה היא אופן העבודה, לדעתי על מנת לרצות את הלקוח בצורה הטובה ביותר ועל מנת שאתה תקבל את האתר שבאמת אתה מצפה לקבל יש צורך לחלק את העבודה לחלקים בהם אתה הלקוח צופה לאחר כל חלק ונותן הערות.. הרבה אנשים מהתחום יגידו שלא עושים דבר כזה, ולא מראים ללקוח חצי עבודה, אבל דעתי שונה מהם, להראות סקיצת תמונה של עיצוב האתר ללקוח הוא דבר הכרחי אשר ייתן ללקוח פרספקטיבה איך יראה האתר שלו, כמובן שזה בעירבון מוגבל ויהיו עוד שינויים רבים לאחר הפיכת האתר לשפת אינטרנט או פלאש. אם נשתף את הלקוח באופן העבודה, הוא ירגיש הרבה יותר מעורב, יקבל יחס אישי ונהנה מהתהליך אבל הכי חשוב אתם תחסכו לעצמכם עבודה כפולה של לקוחות לא מרוצים מהעיצוב אחרי שכבר האתר בנוי וצורך בבניית אתר מחודש / ביטול העבודה.

כמובן שאין צורך לציין שחברת האתרים תתחייב שהיא בונה את האתר באופן מתאים למנועי חיפוש שונים ולגוגל בפרט, איני מדבר על קידום אתרים מקצועי שעולה עוד כסף והוא נושא בפני עצמו, אלא על בניית אתר מותאמת בקוד תקין על מנת לאפשר לרובוטים של מנועי החיפוש להבין את האתר.

נושא נוסף שכל לקוח צריך לשים לב אליו לפני חתימה על הזמנה עבודה ובחירה בחברת בניית אתרים, הוא הזמנים, לזמנים כמו בכל דבר יש אפקט משמעותי, לקוח שנמרחת לו העבודה לזמנים ארוכים ירגיש לא מרוצה מהעבודה ומתהליך העבודה, לכן לפני כל סגירת על הזמנת עבודה יש להגדיר זמנים מדויקים עליהם מתחייבים 2 הצדדים הן מצד הלקוח להעביר חומרים מסודרים והן מצד חברת בניית האתרים לסיום העבודה / הגשת סקיצה וכדומה.

הסתיימה העבודה, יש לך אתר מרשים שמשרת את הצרכים של העסק שלך, השתדל תמיד שהאתר שלך יהיה הכי מעודכן באופן תמידי במידה וקיימת בו מערכת ניהול תוכן על מנת לגרום לגולש לחזור שנית לאתר שוב ושוב.

www.rabbi.co.il

 

נושא המאמר: עיצוב פאנג שואי
מאת: מכללת בילדינג   שמור מאמר למועדפים

לעצב על פי פאנג שואי??? מה אני סיני?

לפני שניקח את תורת הפאנג שואי, נלכסן עיניים ונעצב את חיינו על פיה, מוטב שנקדיש רגע ונבין במה מדובר. זוהי תורה סינית עתיקה שיסודותיה הונחו כבר לפני כ- 7000 שנה. במקור עסקה תורה זו במציאת סביבת המגורים האידאלית לאדם. נוטים לחשוב שפאנג שואי הינו אוסף של נוסחאות מתמטיות סבוכות הקובעות עבורנו את הכוון המושלם למיטה או לשולחן, ורשימה נוקשה של כללי "עשה ואל תעשה"... ברמת העיקרון זה נכון. אך פאנג שואי הוא גם, ולפני הכל, מערכת סמלית יצירתית ואינטואיטיבית, ומהותה היא חיזוק הקשר בין האדם לבין ביתו.

למה דווקא הבית? כי חוץ מהפקקים, הבית הוא המקום בו אנו מבלים חלק לא מבוטל מחיינו. כל פריט בבית, ברמת העיצוב, משפיע עלינו ברמה האנרגטית, לא פחות מאשר ברמה האסתטית. ישנם אנשים שבורכו בכישרון הטבעי לעיצוב הבית, לדעת מה נכון לנו לשלב בביתנו ומה לא. כגון, אילו גוונים טובים לנו ומשתלבים, אילו סוגי רהיטים יותר מתאימים, איזו תאורה נכונה לבית ועוד. הם כנראה עברו קורסי בנה ביתך או שיפוץ הבית כבר ברחם... למרבה הצער, רובינו לא ניחנו בחוש טבעי זה והוא אינו מפותח מספיק על מנת שנסמוך עליו באופן מוחלט.

תורת הפאנג שואי עברה, מימיה הראשונים ועד היום, שינויים ופיתוחים רבים, על מנת שניתן יהיה ליישמה בבתים מערביים מודרניים. הבעיה בעולם המערבי הוא שבקרב רוב האנשים ישנה לעתים קרובות מדי סתירה בין מה שאנשים מבקשים להשיג בחייהם, ומה שבפועל משדר ביתם. כפי שאמר וינסטון צ'רצ'יל:" קודם אנו מעצבים את ביתנו, ובהמשך בתינו מעצבים אותנו."

אם כך הדבר, ברוח זו אנו ניגשים לעצב את ביתינו. אמנם לא נהפוך לאמני פאנג שואי בקורס עיצוב בית אחד, אך גם לאדם הרגיל ישנה גישה לעצב את ביתו על פי ראות עיניו, על פי מה שעושה לו נעים ונוח כ שהוא נכנס הביתה. הוצאות כספיות על בעלי מקצוע החל מאמן פאנג שואי עד לנגר שיעצבו לכם את הבית יכולות להיות אסטרונומיות, ובעיקר ,הם על פי ראות עיניהם של בעלי המלאכה ולא במדויק על פי הפנטזיה שלכם.

יש לסייג ולומר שכדרך כל פנטזיה, דרושים אנחנו לעזור לה להתממש. כיום קורסים רבים נוצרו בדיוק למען מטרה זו. לתת לנו, הקצרים בזמן אך רוצים לעשות בשביל עצמנו, קורסים מעשיים כגון לימודי עיצוב הבית עם נגיעות הפאנג שואי, שיפוץ הבית, קורסי בנה ביתך ועוד.

הערך המוסף של למידת עיצוב הבית , זה שאתם הולכים ללמידה זו מתוך רצון לבנות לעצמכם את הבית ובכך את החיים. הסיפוק העמוק שתשאבו מהעובדה שאת שיפוץ הבית שלכם אתם עשיתם ב"אילו הידיים", הוא אדיר ושווה כל דקה שתשקיעו בהעשרת עצמכם לקראת שיפוץ הבית בקורסי בנה ביתך למיניהם.

כמובן שעיצוב הבית ושיפוץ הבית הוא לא רק נחלת בעלי "עשה זאת בעצמך" בלבד. אם הזמן, היכולת והרצון דוחקים, כמובן שניתן להזמין בעלי מקצוע שיתכננו את ביתכם על פי אותה הפנטזיה שלכם, ואם תרצו גם בשילוב הפאנג שואי. בעלי המקצוע יתנו לכם ייעוץ עבודה מתאים ונכון עבורכם. גם באופציה זו עצם העובדה שהרצון לשינוי בא מכם הוא כבר המון ותורם לתהליך.

www.buildingcollege.co.il

 

נושא המאמר: שלבים שונים בעיצוב אתרים
מאת: דרור שתיוי   שמור מאמר למועדפים

הדבר הראשון שהגולשים רואים לנגד עיניהם הוא עיצוב האתר, לכן בעיצוב אתרים אנחנו שואלים את עצמנו איך היינו רוצים שיראו אותנו.

השאלה היא האם אנו רוצים עיצוב אינפורמטיבי בלבד, עיצוב תדמיתי שנועד להיראות בצורה מסוימת ולהיתפס באופן מסוים הרצוי מראש על ידי הגולש לראשונה באתר ,או עיצוב לפי נושאים.

בעיצוב אתרים לפי נושאים, כעיקרון אפשר לחלק ולמיין את הסגנונות לפי תחומים או נושאי חיים – עיצובים של עסקים, עיצובים של ספורט, עיצובים של מוסיקה וכן הלאה.

שמירה על כללים אוניברסליים של נוחיות ואסתטיקה בעיצוב האתר – זהו קו מנחה מספיק טוב. הבנה של נעימות בסיסית שצריכה להיות מסופקת בעיצוב המוצע ובתוספת של משיכת תשומת לב, גרימת תחושות נעימות ועוד משהו שיחודי לכל עיצוב – זוהי הדרך הנכונה.

בתהליך העיצוב אפשר לשלב עיצובי מלל, קישורים, תמונות וגראפיקה. אפשר גם להוסיף מוסיקה וכל מיני צלילים שונים.

על מנת להוסיף תמונות יש להשתמש בפורמט GIF ו- JPEG . לעיתים ניתן להשתמש בפורמט BMP . בארכיוני התמונות הרבים באינטרנט קיימים אתרים המאחסנים מאות ואפילו אלפי תמונות.

בעיצוב אתרים ניתן להשתמש בסורק על מנת לסרוק למחשב תמונות, איורים וכל אלמנט גראפי אחר.

כאשר יש אתרים המכילים תמונות, לפעמים אורך זמן רב עד שהדף מופיע והגורם העיקרי לכך הוא שהדפדפן מציג את העמוד רק לאחר שהוא מסיים לבצע את פעולת החישוב של גודל התמונות. במקרה זה נרשמות התמונות בפיקסלים.

העובדה שלגראפיקה יש הרבה שימושים שונים, אינה אומרת שחייבים לעשות שימוש בכולם, אחרת ייקח לגולשים זמן רב להעלות את הדף.

על מנת ליצור עניין בהצגת דפי האינטרנט באתר, משתמשים בעיצוב אתרים בצבע רקע השונה מאפור או לבן, אך בצורה שהמלל יהיה ברור ונעים לעין.

במקום לצבוע את רקע הדף בצבע כלשהו, אפשר להגדיר תמונה שתופיע ברקע. במקרה זה יש להשתמש במאפיין BG COLOR כדי לקבוע בו צבע קרוב פחות או יותר לצבע הכללי של התמונה. כך ייראה הדף טוב יותר בזמן שייטען.

בתהליך עיצוב האתר נוטים לחלק את תכולת עמודי האינטרנט שלהם כמה חלקים. כדי לעזור להפריד בין האזורים האלה ולהקל בכך על הקורא באתר, אפשר להשתמש בכותרות. כדי להבליט את הכותרות האלה, יש ל- HTML סדרה של תגיות שמציגות את המלל בגופנים גדולים ומודגשים. קיימות שש תגיות לכותרות הממוספרות מ- <1H > המציגה את הגופן הגדול ביותר ועד לתגית <6H > המשתמשת בגופן הקטן ביותר.

על מנת לחלק את המלל לפסקאות יש להשתמש בתגית

. כאשר דפדפן פוגש את התגית

הוא מתחיל פסקה חדשה, בשורה נפרדת ומכניס שורה ריקה אחת בין שתי הפסקאות.

כמו כן אנו רוצים לתת לגולשים ליצור אינטראקציה עם האתרים שהם גולשים בהם, ולשם כך אנחנו יכולים להוסיף מספר קישורים. זוהי דרך קלה לתת לדפים תחושה דינאמית שתגרום לאנשים לרצות לשוב אליהם.

תגיות ה- HTML שיוצרות קישורים הן ו- . בעיצוב אתרים האות A מציינת מילה שמשמעותה שליחת הגולשים למקום אחר באתר שבו הם נמצאים, במקום לשלוח אותם למסמך אחר.

עיצוב האתר היא משימה חשובה הכוללת בתוכה תכנון לפי דרישות הלקוח, מטרותיו וייעודו של האתר. סוג הגופנים, הצבעים והגראפיקה הם שיתנו לאתר את הייחוד שלכם.

www.amsale.co.il

 

נושא המאמר: בניית אתרים - הקשר בין העיצוב למסר
מאת: אביטל יוגב    שמור מאמר למועדפים

מאת שגית סיגל ואביטל יוגב.

* שגית סיגל (www.sagit.co.il) היא מעצבת הבית של גלומניה - בניית אתרים.

כאשר חברה מפקידה בידינו את בניית האתר שלה, אחד התהליכים הראשונים שאנחנו מבצעים הוא הגדרת המסר אותו צריך האתר להעביר.

הגדרת המסר הוא אחד התהליכים החשובים ביותר, שכן אתר חברה הוא כלי שיווקי.

תמו הימים בהם אתר היה צריך להיות "תדמיתי" בלבד. המונח "אתר תדמית" שייך לימים בהם לא ממש ידעו כיצד לעשות באתר שימוש שיווקי מושכל.

דוגמאות לבעיות של חברות, אותן ניתן לפתור בעזרת מסר שיווקי נכון המושתל באתר:

חברה לראיית חשבון, הקרוייה על שם המייסד. החברה מעסיקה 30 עובדים, אך נחשבת למשרד קטן, בגלל השם.

רשת מועדונים, שהתמקדה שנים רבות בזמר המזרחי, הרחיבה מאד את הרפרטואר שלה, אך עדיין נתפסת כמקום בילוי לפלח שוק מצומצם.

חברה לשירותי יעוץ פיננסי, נותנת סוג שירות שונה מאד ממתחרותיה, ולא בטוחה כיצד עליה לבדל את עצמה.

הערה: הדוגמאות הן אמיתיות. הפרטים שונו והוסוו כמובן.

בישיבות עבודה משותפות עם הלקוח, אנו מגבשים את המסר העיקרי (לעיתים מדובר במספר מסרים) אותו צריך האתר להעביר.

איך מגייסים את עיצוב האתר לתמיכה במסר?

מחקרים מצאו שמשתמשים שופטים אתרים בהינף מבט. נכנסתם לאתר בפעם הראשונה - מייד אתם מחליטים אם הוא יפה או לא, אם הוא מקצועי או לא.

אחר כך תסרקו אותו מהר בעיניים, מלמעלה למטה, תעברו מהר על הלינקים העיקריים ונקודות הצבע העיקריות, ורק אז תיפנו לקרוא את התוכן.

תהליך הזה לוקח שתיים עד שבע שניות לכל היותר.

מבחינה עסקית - יש לכם חלון הזדמנויות קטנטן "לתפוס" את הלקוח הפוטנציאלי שנכנס בזה הרגע לאתר שלכם. זה אפילו לא חלון. זה חריץ.

חשוב לזכור שמטרת העיצוב היא לחזק את המסר ולהניע את הגולשים לבצע באתר את מה שמצפים מהם (ליצור קשר, לרכוש מוצר, להזמין הדגמה, להוריד תכנה לניסיון וכד').

אמצעים גרפיים "תומכי מסר":

1. לוגו החברה

הלוגו וצבעיו יכתיבו חלק גדול ממראה האתר. ההתאמה בין הלוגו והאתר שלכם אמורים לתת תחושת מקצועיות.

יחד עם זאת, בחברות שאינן משקיעות סכומים ניכרים בפרסום במדיות רחבות, ובהחדרת הלוגו שלהן לתודעה, יש חשיבות פחותה לצבעוניות אחידה בין ניירת החברה לאתר שלה. כלומר - אם צבעי האתר יהיו שונים (מסיבות שונות) מצבע כרטיס הביקור שלכם, רוב הסיכויים שלקוחותיכם כלל לא ישימו לב לכך.

2. הצבע הוא גם המסר

לצבע יש השפעה אדירה בהעברת תחושות ואווירה.

אדום הוא צבע חושני, חזק ומלא אנרגיה. ירוק וגווני התכלת מתקשרים לטבע, בריאות, חופש. כחולים, אפורים וחומים הם יציבות, סולידיות ועוצמה.

אם העסק שלכם הוא בתחום הפיננסי - תרצו לשדר יציבות ובטחון. גם אם הצבע האהוב עליכם הוא סגול או כתום - עליכם להפריד בין טעמכם האישי למסר שאמור להעביר האתר לגבי העסק שלכם. אז באתר פיננסי - עדיף להשתמש בגווני הכחול והאפור (ראו למשל את האתרים של רוב הבנקים). העסק שלכם הוא בתחום רפואה אלטרנטיבית? ירוק ולבן הם צבעים המתקשרים אצל כולם לבריאות וטבע. צבע ושימושיו זו תורה בפני עצמה, ובשלב הזה מעצבי אתרים מיומנים יכוונו למשפחות הצבעים הנכונות לעסק (ולמסר) שלכם. בכל מקרה חשוב לדעת שמאחורי בחירת הצבעים ישנה שיטה ומטרה.

3. תמונות חיזוק

תמונות באתר הן דבר מבורך בהחלט. הן יכולות לסייע בחיזוק המסר ומושכות את העין.

למשל - תמונה של אשת עסקים נעימה ומקצועית, יכולה לחזק את הרושם שגם במשרד שלכם זו הגישה של הצוות.

אבל כדאי לשים לב - על תמונות יש זכויות יוצרים, והפרה של זכויות כאלו יכולה להיגמר בתביעות משפטיות ובהוצאות אדירות. אם אתם מעבירים תמונות למעצב האתר, הקפידו לוודא שהתמונות הן "חוקיות".

כשאנו בוחרים תמונה לאתר- אנו חושבים על קהל המטרה שלכם. תמיד נעדיף לבחור בתמונה שקל להזדהות איתה. אם נחזור לתמונת אשת העסקים שלנו - במידה ואתם עובדים עם קהל לקוחות ישראלי, זה ייראה קצת מוזר אם בתמונה תיראה אשת עסקים מפינלנד, עם אף סולד ועור חיוור. מה לאישה כזו ולישראליות? התמונה צריכה להיות אמינה ומייצגת ולא רק יפה.

4. אנימציה - כן או לא

אנימציה היא חרב פיפיות ויכולה להיות בין הגורמים שיגרמו לנטישת לקוחות את האתר שלכם.

למשל - נכנסתם לאתר בפעם הראשונה. עולה פתיח אנימציה מדהים עם הרבה רעש ומוסיקה וכוכבים מעופפים על גבי המסך. "איזה יופי" אתם אומרים, מחכים שהאנימציה תיגמר, ופונים לקרוא את התוכן. אחרי שעתיים אתם רוצים שוב לעיין באתר. אתם נכנסים ורואים שוב את אותה אנימציה. רק שעכשיו אתם כבר מכירים את הסרטון הזה. כאן אתם גם מאבדים את הסבלנות. אתם רוצים תוכן ולא מעניין אתכם לעבור את כל ה"רעש" הזה בדרך אליו. סביר להניח שתחפשו אופציות מהירות יותר, ותוותרו על האתר הספציפי עם הפתיח המדהים שלו... גם בתוך האתר עצמו - ריבוי אנימציות, באנרים והבהובים מפריעים לגולש לקרוא בנחת את החומר.

אנו מקפידים להשתמש באנימציה רק בחלק קטן בעמוד הבית, באופן שהיא מלווה את התוכן ולא משתלטת עליו.

התוכן הוא המלך, והעיצוב מוביל את המשתמש בתוך התוכן. אל תעצבנו את המשתמש. השתמשו באנימציה בחוכמה, כדי לתמוך במסר, ועדיף בחלקים מצומצמים של הדף.

5. מה אחרים עושים

אחד הדברים שאנו מבקשים מלקוחותינו, זו רשימה של אתרי מתחרים.

ניתן ללמוד הרבה מאד מגלישה לאתרי המתחרים. אנו בודקים מהן נקודות החוזק והחולשה אצלם, ממה כדאי להמנע והכי חשוב - מה אנחנו הולכים לעשות יותר טוב מכולם באתר שלכם.

לסיום:

האתר שלכם הוא חלון הראווה של החברה לעולם. העברה נכונה של המסר דרכו תהפוך את מלאכת השיווק העצמי שלכם לקלה ונוחה הרבה יותר. הישארו ממוקדים במסר ותגלו שהקמת אתר יכולה להיות תהליך מהנה ומרחיב אופקים.

אודות הכותב:

אביטל יוגב, עומדת בראש חברת גלומניה, המתמחה בבניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן, קידום אתרים במנועי חיפוש ויעוץ שיווקי לאינטרנט. החברה הפכה תוך זמן קצר למובילת דרך בענף, כאשר הייתה הראשונה לשלב קונספטים שיווקים בתוך אתרי אינטרנט, תוך הפיכתם מכלי תדמיתי בלבד לכלי שימושי המניב לקוחות.

שיווק באינטרנט, בניית אתרים, קידום אתרים

galomania@avitalyogev.com

www.avitalyogev.com

 



 

 

 

 

קישורים : מועדון חשפנות