לעזרה בהזמנות מלונות בכל העולם לבודדים ולקבוצות, ללא עמלות הזמנה חייגו : 03-6206147


ראו עוד מידע על כפרי זגוריה 

 

 

 

הזמנת מלון בישראל


 


 

 

 

פרסום חינם באינטרנט free internet advertising

פרסום חינם באינטרנט free internet advertising
פרסום עסקים חינם > קליק גו

פרסום חינם - פרסום עסקים - אינדקס עסקים

אתרים המשמשים כאינדקס עסקים הינם מאגרי מידע המציגים את פרטיהם של מגוון בתי עסק מקטגוריות שונות כגון: פיצריות, מסעדות אינסטלטורים וכו'. מטרתם של אתרים מסוג זה היא לאפשר לגולש לאתר בעלי מקצוע מקטגוריה מסוימת בצורה המהירה והפשוטה ביותר. אך המרוויח האמיתי מזמינות המידע במאגרי מידע מסוג זה הם בעלי העסקים. לא רק שבית העסק זוכה לחשיפה בקרב פלג אוכלוסיה רחב יותר, אלא שהחשיפה היא חינם. כמו כן, בעל העסק אינו זקוק עוד לאתר אינדיווידואלי שבנייתו ותחזוקתו כרוכות במשאבים כלכליים, אלא יכול להסתפק בפרסום במספר מאגרי מידע שונים. אך כאן מסתמנים גם החסרונות המהותיים שבעניין. לרוב, התצוגה במאגרי המידע העסקיים בעלת עיצוב פשוט זול ומכילה כמות מועטה של נתונים בנוגע לבית העסק. יתרה מזאת, המידע המצומצם המופיע בכרטיס הביקור של בית העסק אינו מעודכן באופן שוטף ולכן, פעמים רבות, משקף מידע שאינו אמין ועדכני. בכך מתבדל מאגר המידע העסקי, MABA אשר לא רק נותן פרסום חינם לכל בית עסק בישראל, אלא גם דואג לספק מידע זמין לגולשים בזמן אמת! בכל כרטיס ביקור של בית עסק MABA מציין האם בית העסק פתוח כעת לעסקים או סגור. פרט לכך, ניתן למצוא באתר קופונים שמציע בית העסק לצרכן, מודעות דרושים, פרטי ההתקשרות של בית העסק וקישורים יוצאים לאתר הבית שלו במידה וישנו כזה. אתר MABA גם אינו מתפשר על עיצובו של אתר בית העסק ומתמחה בבניית אתרים, עיצוב גרפי, צילום פנוראמי בבית העסק ועוד שלל פתרונות מולטימדיה לבקשת הלקוח. נשמח לביקורכם, לכל הערה או הארה ולתת לכם להחליט אם כרטיס הביקור מציג את שירותיו בצורה הטובה ביותר.

עסקים צומחים להם כל יום וכל שבוע, אותם תחומים ואותם מקצועות בשלל שמות ופרצופים חדשים.
השאלה איך גוברים על עסק שמתחמה באותו העניין, באותו האיזור בארץ ולפעמים תחת שם דומה עד כדי בלבול, הרי כולנו רוצים פרסום, השאלה איך, איפה ושוב איך ללא הבלבול והתסכול של התחרות בארץ.
כמו בכל מקום בעולם בגוגל תחת הביטוי אינדקס עסקים תמצאו שלל אתרים המשמשים כאינדקס לכל שלל המקצועות הקיימים בקטלוג רלוונטי לתחומים.
באתרים אלו לרוב אין מחיר לפרסום, אתרים אלו עובדים על פרסום חינם כדי להרים את גובה התעבורה של האתר, כמה שיותר משתמשים, כך נכון לכמות התעבורה וליחצנות האתר כאתר
פעיל ועדכני.
ישנם אתרים גדולים יותר כמו דפי זהב וכד' אשר נותנים פרסום תמורת מחיר חודשי קבוע או מחיר חד פעמי אשר יכלול חבילת פרסום הכוללת בניית אתר ופרסום באתר דפי זהב.
פרסום בכל האתרים הנ"ל הם אותו פרסום בדיוק בכל הקשור למידת כמות הפרסום שמקבלים באתר עצמו,
כלומר, טקסט חופשי (עד כמות מסוימת בכמה מהאתרים) תמונות מהעסק, קופון הנחה, טופס ליצירת קשר וכו'...
השאלה היא, מי מפרסם את העסק יותר גבוה בגוגל? הרי כולנו נכנסים לאתרים המשמשים כאינדקס עסקים דרך מנועי החיפוש, אז למה לנו לפרסם בתשלום באתר אחד?
הרעיון הנכון ביותר לפי יחסי הציבור והמשתלם ביותר לפי התוצאות בשטח הוא פשוט להתפרס כמה שיותר על אתרים כאלו כדי לזכות בכמות רצינית יותר של מפרסמים אף כמה שהם קטנים ולא תמיד שולטים בענף האינדקסים.
כל קישור שיוצא מהאתר המפרסם לאתר הבית של העסק שלך הוא קישור עם כח לחיפושים במנועי החיפוש.
בל לשכוח שכל אתר (קטן שלא יהיה) המפרסם עסקים, יש לו כמות גולשים כל שהיא, מה שאומר גם שתוכל לזכות בגולשים החובבים את האינדקס הספציפי ו"מאמין" לעסקי האינדקס.
מה שאומר, שתוכל לזכות בלקוחות פוטנציאלים גם אם לא תפורסם בכל אינדקס מפורסם.

פרסום בחינם ופרסום ויראלי וכל מה שביניהם

כמה וכמה פעמים שואלים אותי את השאלה "איך זה ששמות או מספרי טלפון של עסקים תקועים לי בראש למרות שלעולם לא השתמשתי בהם, כמה חזקים יחסי הציבור"?
כמה מאיתנו מכירים כל מיני פזמונים קאטצ'ים ושירים מצחיקים שהם בעצם שיר נושא לעסק כזה או אחר, לפעמים זה עסק של מסעדות ולפעמים אפילו שיר נושא של חברת ביטוח או משהו בסגנון, מה שהופך את העסקים הללו לעסקים המפרסמים פרסום ויראלי, הפרסום הויראלי ידוע בתור דבר ראשון פרסום בחינם וכמובן פרסום בעזרת ההמונים ולא בדרכים הרגילות של שלטי החוצות ברחובות העיר או באנרים באלפי שקלים באינטרנט.
פרסום בחינם הוא רעיון שכולנו אוהבים לחשוב עליו אך לא בטוחים אם מדע בדיוני או משהו בר ביצוע, כלומר אם אני כבעל עסק יכול בצורה זו או אחרת לפרסם בחינם, איך אני לא מיישם את הרעיון לסופו?
בתור דבר ראשון המלצתי הכנה והגיונית הינה להירשם לכל אינדקס עסקים הנותן אפשרות ומתן פרסום בחינם כמה שיותר פרטים רלוונטיים על העסק, אני רואה המון עסקים שמופיעים תחת מילות חיפוש מאוד מבוקשות בגוגל כמו: מתווכים בתל אביב, נדלן במרכז ולא משנה כמה פרטני אהיה איך שהוא תמיד אמצא את אותם השמות ברשימות, כי אלו הם המפרסמים שחשבו לעומק והפנימו את הרעיון של פרסום בחינם או פרסום ויראלי בכל מקום שרק נותן יד חופשית לפרסום, מכך יוצא שגם אם אתם מחפשים מישהו ספציפי במקום מאוד ספציפי תמיד תגיעו לאותם המפרסמים כדרך פרסום בחינם או בדרכי הפרסום הויראלי לאותם המונים שהביאנו לשם.
ישנם המון אתרים שבונים את הרווחים שלהם על תעבורה באתר ולא על פרסום ישיר בשטחי פרסום, ומכך יוצא שהפרסום בחינם וללא שום עלות לא משנה כמה פרטים תרצו להוסיף, הרי ככל שיותר עסקים יירשמו תעבורה תגדלנה והאתר יראה תעבורה גדולה וצפי גדול של גולשים, "יד לוחצת יד" זה אינו ביטוי בדיוני, הוא אחד הביטויים שגורמים לעולם העסקים להיות ידידותי ורווחי יותר לכול הצדדים באשר הם.

www.maba.co.il

אחסון אתרים בחינם יתרונות וחסרונות

אחסון אתרים בחינם זהו תחום שהתפשט באינטרנט בשנים האחרונות, עם הקמת האינטרנט קמו מספר חברות המעניקות שירותי אחסון אתרים בתשלום,
האחסון בתשלום תחילה היה יקר ועם השנים המחיר לאחסון אתר ירד,(לפחות ברוב החברות) בגלל התחרות החזקה בשוק ובגלל כמות המתחרים הגדלה.
תוך כדי התפתחות של חברות האתרים בתשלום החלו מספר אתרים להעניק את אותו שרות בחינם, אחסון אתרים בחינם הוקם ממטרה לצבור כמות של תת אתרים
לאתר הראשי של האחסון בחינם ולאחר מכן לפרסם באותם אתרים.
שום דבר לא בחינם, זה משפט שכמעט תמיד נכון אבל בתחום האחסון בחינם אתם לא צריכים להתחייב לכלום רק לאפשר לחברת האחסון בחינם שאתם מאוחסנים אצלה
לאפשר להם לשים לכם פרסומות באתר, מספר חברות של אחסון בחינם נותנים בהרשמה קוד של פרסומות שהמתשתמש צריך להציב באתר , מספר חברות מציבות את הפרסומות בעצמם,
ולחלק מהחברות יש מערכת ששמה פרסומות אוטומטית.יתרונות הקיימים באחסון בחינם: (נכון לרוב החברות המאפשרות שירות זה)
שטח אחסון בחינם עם גישה להעלאת קבצים (לרוב כולל גישת Ftp).סאב דומיין פרטי(שם מתחם),הרשמה קלילה וקבלת גישה לאחסון במהירות.
חסרונות הקיימים באחסון בחינם: האחסון לא מתחייב להמשיך לאחסן את האתר המאוחסן בחינם, לרוב לא קיימת תמיכה, מהכירות שלי עם חברות האחסון בחינם יצא לי להתרשם לאחרונה מ-Xdf. לאתר קיים צוות תמיכה המעניק מענה מהיר לכל שאלה ובנוסף קיים פורום תמיכה.
אחסון בחינם


 

 

יעילות הפרסום באינטרנט


בשנים האחרונות גדל היקף הפרסום הכולל באינטרנט. מפרסמים מגדילים בהתמדה את תקציביהם לפרסום על גבי הרשת, אך למרות גידול זה, האינטרנט עדיין אינו מהווה נתח גדול מהוצאות הפרסום הכללי. האומנם האינטרנט הוא כלי יעיל לפרסם מוצרים? אלו יתרונות ואלו חסרונות יש לאינטרנט כמדיום פרסומי? בבואנו לבחון את יעילות הפרסום המקוון יש לאפיין שלושה קריטריונים מרכזיים בו: התאמת קהל היעד של המוצר למדיה, מחיר הפרסומת והמסר הפרסומי.

קהל היעד
לאתרי האינטרנט יתרון אדיר, שהולך ומתפתח עם השנים, באפיון ופילוח קהל היעד אשר נכנס לאתרים השונים ברשת. בראש ובראשונה, המפרסם צריך לפלח את קהל היעדשל המוצר ולהתאימו לקהל הגולשים באתרים שונים ברשת. למשל, חברות נסיעות כדאי לפרסם באתרי נסיעות או מדורי תיירות בפורטלים השונים. מרבית גולשי האינטרנט הנם משכילים, בגילאים צעירים מקרב המעמד הבינוני ומעלה לכן מרבית המוצרים והשירותים המתפרסמים בפורטלים הגדולים, מותאמים למאפייני קבוצת גולשים זו: מוסדות אקדמיים ופיננסיים, מוצרי מחשב, טיולים ועוד.

התפרסות רשת האינטרנט למכלול אתרים גדול מהווה גם חיסרון למפרסמים. העובדה שהאינטרנט מתפרס על תחומים רבים ומציע מאות אלפי אתרים, מובילה לעיתים קרובות לחוסר תשומת לב למודעות הפרסום ע"י המשתמש. במדדי זכירת פרסומות נמצא, כי אנשים שנחשפו לעיתונים, נטו לזכור פרסומות במידה שווה ולפעמים גדולה יותר מאשר אלו שנחשפו לאינטרנט. ההסברים שהוצעו ליעילותו המוגבלת של הפרסום המקוון במדד של זכירת הפרסומת היו, שהמסר הפרסומי קובע את זכירת המודעה הרבה יותר מאמצעי הפרסום. סיבות נוספות נתלו במאפייני המדיום. העיתון הוא מדיום מוכר בעל מאפיינים ספציפיים (מחולק למדורים ומופיע בתדירות קבועה). האינטרנט לעומת זאת, מתפרס על תחומים רבים המקוטעים לחלקים על גבי חלקים עם נפח אדיר של מידע ותמונות שצמצם את תשומת הלב הראויה לפרסומות ברשת. בנוסף לכך, מרבית הבאנרים (מודעות הפרסום) באינטרנט קטנים יחסית ולא מתאפשר להכניס בהם כותרות גדולות ותמונות רבות שעשויות למשוך את עין הקורא.

בנוסף לכך, ישנם אתרים רבים שעוסקים באותו נושא ומאופיינים באותו קהל יעד. על כן, האתרים המועדפים לפרסום הם אלה שזוכים לרייטינג גבוה בקרב אותו קהל יעד. דוגמא ישראלית ניתן למצוא באתר האינטרנט של העיתון 'גלובס' שהוא פופולארי מאוד בקרב אנשי עסקים ומתאים למודעות פרסום המופנות אליהם.

מדידת תשומת לב למודעות הפרסום ברשת היא בעיה מוכרת וקשה, במיוחד לאור העובדה שקשה למדוד רמת חשיפה לבאנרים (מודעות פרסום אינטרנטיות), אלא רק כשמקליקים עליהם. לכן קשה גם להעריך את ההשפעות ארוכות הטווח שלהם על המשתמש.

מסרים
גורם נוסף שהמפרסמים צריכים לקחת בחשבון בהשקעה בפרסום באינטרנט הוא דרך העברת המסרים. המגמה הברורה כיום באינטרנט היא המעבר משירותי פרסום המבוססים על חשיפה בלבד (עמודים נצפים), לשירות כולל, המתייחס למכלול אינטראקטיבי שלם, בין הגולש, המפרסם והמדיה. דפי הפרסום באינטרנט, אליהם מגיעים דרך הקלקה על הבאנרים והקישורים הממומנים, הפכו ממדיום פסיבי למדיום מתווך, כשהחשיפה לפרסום משתלבת כחלק בלתי נפרד מחוויית הגלישה, הכוללת משחקים וחידונים, מידע נחוץ ו'טיפים', פורומים ועוד. המסר הפרסומי אינו נחבא, הוא בולט וברור, אולם כדי למשוך תשומת לב והתייחסות לדף המפרסם, הוסיפו להם הפרסומאים אלמנטים שונים שמתאימים לצפיות הגולשים מהמדיה. מגמה זו עומדת באופן הפוך לפרסום המסורתי. מטרת הפרסום הרגיל היא לחשוף את הקהל ישירות למסר הפרסומי. המגמה בפרסום המקוון היא להציע תחילה את הערך המוסף (למשל בדמות משחק) ורק אחר כך לחשוף את המשתמש למסר הפרסומי. באנרים המעוצבים כמודעות 'רגילות' מקבלים רייטינג נמוך בהרבה מאלו שהופכים את סדר העברת המסר.

אולם, מכיוון שאחוז ההקלקות על הבאנרים נשאר קטן, נאלצים פעמים רבות הפרסומאים להעביר את המסר הפרסומי לתוך הבאנר עצמו. לכן מרבית הבאנרים הם בעלי מסרים שכלתניים המבליטים את יתרונות המוצר.

תמחיר שיטות מדידת התמחור (התשלום עבור הפרסומת) ברשת האינטרנט רחוקות מלהיות סטנדרטיות. חלק מהקושי של פיתוח קני מידה מקובלים אוניברסליים הוא, שהרשת היא מדיום המקוטע למיליוני אתרים ודפים, שמקבלים פרסום בכל מני צורות. החוסר במדדים סטנדרטיים הניע בעלי אתרים לעלות עם מדדי מחירים השונים ממדיה אחרים. מדדי התמחיר העיקריים פועלים ע"פ הרייטינג של האתר או של הבאנר: שיטת תמחור פופולארית היא רמת חשיפת המודעה (בולטות המודעה באתר). שיטת תמחור אחרת, פופולרית פחות אך יעילה יותר, היא על פי מספר ההקלקות על מודעה . אם שיטה זו יעילה יותר, מדוע היא פחות נפוצה? ההסבר לכך תלוי

בהעדר מדידה אחידה וסטנדרטית לבדיקת יעילות הפרסומת, שמגבילה את חברות הפרסום משימוש במדידת התגובה (הקלקה על הבאנר) בקביעת התמחיר. שנית, בעלי האתרים מתנגדים פעמים רבות לשימוש מדד התגובה (ההקלקות) כי כך הם עשויים להיות תלויים בטיב המוצר ובאיכות הפרסומת.

בנוסף למודלים הללו, משפיעים על מחירי הפרסום האוכלוסייה המבקרת באתר, מיקום הפרסום באתר וגודל הבאנר. מחיר להקלקה יעלה ככל שהבאנר יהיה גדול יותר, במיקום טוב יותר באתר וככל שקהל היעד אליו פונה האתר ממוקד ומפולח יותר. מחיר מרבי יהיה למודעה גדולה בראש העמוד בדף הראשי של אתר, אליו נחשפים מרבית הגולשים בקרב קהל יעד מסוים. מרבית הבאנרים באתר 'גלובס' באינטרנט הם דוגמא טובה לכך, בהיותם מפולחים לקהל יעד בעל אמצעים כלכליים לקנייה.

ניתן לראות אם כן, כי כדאיות המחירים ומדידת החשיפה לבאנרים עדיין אינם ברורים דיים, וגם ההתפצלות למאות אלפי אתרים מקשה על המפרסמים למקד אסטרטגיות פרסום באינטרנט.

אין להתייחס לקהל הגולשים ולמדיום עצמו כאל מקשה אחת. לאתרים שונים ברשת יש קהל יעד שונה, ויכולים להתפרסם בהם מוצרים שונים. עקב הפיצול הרב ברשת, כדאי למפרסם להתמקד באתרים שזוכים לאחוזי חשיפה גבוהים בקרב קהל היעד של המוצר.

www.moked.co.il/