לעזרה בהזמנות מלונות בכל העולם לבודדים ולקבוצות, ללא עמלות הזמנה חייגו : 03-6206147


ראו עוד מידע על כפרי זגוריה 

 

 

 

הזמנת מלון בישראל


 


 

 

 

קידום עסקים במנועי חיפוש

נושא המאמר: מתנות ממותגות לפסח
מאת: סתיו מוצרי פרסום   
שמור מאמר למועדפים

מהן מתנות לפסח ללקוחות? איפה ניתן להשיג אותן ומה האפקט שהן מייצרות? ולמה זה משתלם לך יותר משיחת "חג שמח" ללקוח? מאמר זה עוסק בהקשר הפסיכולוגי שבין אווירת החג והיכולת שלכם כספקים לנצל אווירה זו לשיפור מכירות באמצעות מתנות לפסח ללקוחות.
עברה שנה ובדרך השגת לקוחות חדשים ואיבדת ישנים. כעת כשפסח עומד בפתח, זה הזמן הטוב ביותר להזכיר לקהל הלקוחות שלך שאתה חושב עליהם ורוצה בטובתם. בבית ובין חברים, מתנות לפסח נמדדות בערך המשמעות שלהן: דמי כיס, אגרטל יפה לשולחן או צלחת מקושטת הם רק חלק מהרעיונות שניתן לקנות בחנויות המתנות. עלותם הגבוהה של שלל המתנות לפסח מפחידה ספקים רבים מלעשות את הדבר הנכון ולתת ללקוחותיהם מתנה לחג.
אם כך, מה עושים? אילו פעולות ניתן לבצע על מנת לשמר את קהל לקוחותינו ואף להחזיר אלינו לקוחות שזנחו אותנו עם הזמן? על מתנות לפסח ללקוחות כמקדמי מכירות ומספר עובדות שלא ידעתם על לקוחות, ספקים וחגים במאמר הבא:

1. תקופת החגים היא תקופה לחוצה לרוב המעסיקים במשק, לחץ הקניות מגביר באופן ניכר את היקף העבודה של החברות, זאת בכדי שיוכלו לעמוד בביקוש הגדול שנוצר למוצריהם.

2. מכיוון שחופשת הפסח לעסקים היא תקופה יחסית ארוכה, רוב העסקים מתייחסים לתקופה שלאחריה כתקופת עסקים חדשה.

3. מבחינה פסיכולוגית, תקופת החגים הינה התקופה הטובה ביותר לסליחות ולפתיחת דלתות בעסקים.

4. היקפי העבודה הגדולים ותזרים המזומנים המוגבר מותיר אצל הלקוחות הרגשה טובה של הצלחה ושגשוג, תקופה זו היא הטובה ביותר לכריתת הסכמים ושותפויות.

5. רוב הספקים יודעים ונערכים מראש לתגבר סחורה אצל לקוחותיהם לפני החגים, זאת על מנת שלא ייווצר חוסר שעלול לפגוע משמעותית בהכנסה של לקוחותיהם.
מה עושים עם העובדות הללו ואיך מתרגמים אותן לכסף?
תקופת החגים כאמור היא תקופה מצוינת לעסקים, כמו כן היא תקופה בה הלקוח זקוק לספק אמין ויציב עליו יוכלו לסמוך, ספק שיוכל להגביר את קצב האספקה לפי דרישת הלקוח. זוהי עת בה הלקוח נשען עליך יותר מאשר אתה נשען עליו. ספק נבון, יקדים וידאג להשתמש באווירת החג על מנת לשכנע לקוחות ותיקים וחדשים שהוא הספק שהם צריכים.
איך עושים את זה? היום ספקים רבים נוקטים בגישת "הטלפון ללקוח". שיטה זו מתבססת בעיקרה על שיחת טלפון לאקונית שעושה הספק ללקוח על מנת לאחל לו חג שמח, שיחה זו, מעבר להיותה גוזלת זמן משמעותית מהלקוח (שהרי אמרנו שזוהי תקופה עמוסה עבורו), לא תורמת במאום, אולי הלקוח יזכור אותך לשנייה ואולי לא.
גישה חדשה שצצה בשנים האחרונות משלבת שני אלמנטים פסיכולוגיים, השימוש בחג הפסח כמשרה אווירה נעימה יחד עם הצפייה למתנה, גישה זו אומצה באחרונה ע"י ספקים רבים והיא תופסת תאוצה, מדובר במתנות לפסח ללקוחות שעלותן היא עשרות שקלים בודדות, מתנות אלו מוגשות ללקוח כשעליהן סמל או הקדשה מטעם הספק.

השילוב בין, הצרכים הפסיכולוגיים של הלקוח ומתנות פסח ללקוחות הינו אידיאלי להשגת לקוחות חדשים, שמירה על הלקוחות הקיימים ואפילו החזרתם של לקוחות שאבדו. ניתן כיום להשיג מתנות לפסח ללקוחות במחירים מוזלים ובכמויות משתנות לפי דרישתך, החל מעטים, שעונים וגימיקים נוספים. הליך הפקת הלוגו או האפקט הפרסומי על המתנות הינו זול ומהיר ואינו מצריך מאמץ מצדך.
רכישת מתנות לפסח ללקוחות בטרם כניסה למעגל חג הפסח הינה הבחירה הנבונה ביותר, העלות נמוכה יותר, המגוון והמלאי עשירים יותר, כך שאתה יכול להיות בטוח שעשית את העסקה הטובה ביותר. אנו בסתיו מוצרי פרסום מתמחים באפיון והתאמת מתנות לפסח ללקוחות, משלב התכנון, וכלה בשלב סגנון התוכן ואספקת המתנות, אנו בסתיו מוצרי פרסום נלווה אותך, במתן יעוץ והדרכה, בדרך שלך להצלחה. בסתיו מוצרי פרסום ניתן למצוא מגוון רחב של מתנות לפסח ללקוחות בכל מחיר ולכל בעל תפקיד בחברת הלקוח, אנו נעזור לך בשלבי הבחירה ונספק לך עצות והתאמה אישית לפי סוג לקוחותייך.

מתנות לפסח ללקוחות הינן הבחירה הנכונה ביותר, האפקט הפרסומי, החיוך בצד המקבל והזיכרון הטוב של הלקוח ממך כספק עושים את ההבדל בין הגישות. תפתיע את הלקוחות שלך במתנות ממגוון מוצרי סתיו ולך תדע, אולי הוא בדיוק צריך ספק חדש לתקופת החגים?
www.stvi.co.il

 

נושא המאמר: העצמת מיתוג במוצרי פירסום
מאת: יוגב ברנדט- אמייז מוצרי פרסום   שמור מאמר למועדפים

כשמעניקים מוצרי פרסום הדבר החשוב ביותר הוא ליצור זהות בינם לבין החברה.
לכן, בנוסף לבחירת מוצר שיתאים לצרכי הלקוחות מומלץ ל"מתג" את המוצר ולהוסיף לו את לוגו החברה ו/או את הסלוגן שלה.
המיתוג יכול להתבצע על-ידי הדפסה, חריטה, רקמה ועוד בהתאם לדרישות הלקוח ולסוג המוצר.
כאשר אנו בוחרים לרכוש מוצר פרסומי מתכתי הדרך האופטימאלית למתג אותו היא על- ידי חריטת לייזר. יתרונה של חריטת הלייזר היא שהיא איננה נשחקת עקב שימוש והיא מעניקה למוצר מראה יוקרתי ומכובד יותר.
מוצרי טקסטיל כגון כובעים, חולצות או תיקים ניתן למתג גם בהדפסה וגם על- ידי ריקמה ממוחשבת. הבחירה בין השניים והשיקולים העומדים בפני הלקוח הם התקציב העומד לרשותכם והמראה בו אתם מעוניינים.
מיתוג על כל שאר מוצרי הפירסום נעשה על- ידי הדפסה, הבחירה במספר הצבעים שתבחרו להדפיס על המוצר שלכם תלויה בתקציב שלכם ובמוצר שבחרתם. הדפסה ביותר מצבע אחד דורשת הכנת מספר גלופות ולכן מחירה גבוה יותר. גלופה היא מעיין חותמת תבליט המשמשת להטבעת הלוגו ו/או הטקסט על גבי המוצר. הכנת הגלופה הינה חד פעמית ולכן מתבצע תשלום בנפרד כלפי הכנתה. ככל שמספר הפריטים שהוזמנו גדול יותר, כך מחיר הגלופה מתפזר על פני יותר מוצרים ומחירם יורד.
כשאתם בוחרים מוצר חלק בעל צבע בסיס אחד, מומלץ לשלב בהדפסתו מספר צבעים,שיבליטו את הלוגו על גבי המוצר.
אבל, כשאתם בוחרים להדפיס על מוצר בעל מספר צבעי בסיס, מומלץ להדפיס את הלוגו בצבע אחד על מנת לא ליצור בלבול בעיניים ולשוות ומוצר מראה נקי ומכובד.

בחרתם במוצר המתאים ביותר לצרכים שלכם, התאמתם אותו לקהל היעד שלכם והוספתם לו מיתוג נכון.
איך תדאגו שהוא באמת ישרת את המטרה שלו, יימתג אתכם בצורה האופטימאלית וייחקק בזיכרון הלקוחות שלכם? כשמגישים מוצר פרסום ללקוח חשוב להקפיד על מספר כללים שיגרמו לו להתייחס למוצר ולחברה במלוא הרצינות ולזכור אותה כבעלת ערך.
הביטו ללקוח בעיניים כאשר אתם מגישים לו את המוצר, גרמו לו להרגיש שהוא חשוב לכם.
הגישו לו את המוצר ביד. הראו לו שאתם מכבדים וגאים במוצר שאתם מעניקים לו.
כאשר אתם בוחרים לתת מתנה במהלך פגישת עסקים או אירוע קידום מכירות, עשו זאת לקראת הסוף, אלא אם היא נחוצה ורלוונטית למהלך האירוע. אתם לא רוצים שהלקוחות שלכם "יגררו" עם המתנה כל האירוע, יראו בה נטל והיא תאבד מערכה כשהם כבר יעזבו את האירוע. אלא שהם יראו בה יתרון ויעזבו את האירוע כשהם זוכרים את המתנה ועם תחושה נעימה ואוהדת כלפיכם.
www.amaze.co.il

 

נושא המאמר: הדרכים האופטימליות למיתוג מוצרי פרסום
מאת: אמייז מוצרי פרסום   שמור מאמר למועדפים

כשמעניקים מוצרי פרסום הדבר החשוב ביותר הוא ליצור זהות בינם לבין החברה.
לכן, בנוסף לבחירת מוצר שיתאים לצרכי הלקוחות מומלץ ל"מתג" את המוצר ולהוסיף לו את לוגו החברה ו/או את הסלוגן שלה.
המיתוג יכול להתבצע על-ידי הדפסה, חריטה, רקמה ועוד בהתאם לדרישות הלקוח ולסוג המוצר.
כאשר אנו בוחרים לרכוש מוצר פרסומי מתכתי הדרך האופטימאלית למתג אותו היא על- ידי חריטת לייזר. יתרונה של חריטת הלייזר היא שהיא איננה נשחקת עקב שימוש והיא מעניקה למוצר מראה יוקרתי ומכובד יותר.
מוצרי טקסטיל כגון כובעים, חולצות או תיקים ניתן למתג גם בהדפסה וגם על- ידי ריקמה ממוחשבת. הבחירה בין השניים והשיקולים העומדים בפני הלקוח הם התקציב העומד לרשותכם והמראה בו אתם מעוניינים.
מיתוג על כל שאר המוצרים נעשה על- ידי הדפסה, הבחירה במספר הצבעים שתבחרו להדפיס על המוצר שלכם תלויה בתקציב שלכם ובמוצר שבחרתם. הדפסה ביותר מצבע אחד דורשת הכנת מספר גלופות ולכן מחירה גבוה יותר. גלופה היא מעיין חותמת תבליט המשמשת להטבעת הלוגו ו/או הטקסט על גבי המוצר. הכנת הגלופה הינה חד פעמית ולכן מתבצע תשלום בנפרד כלפי הכנתה. ככל שמספר הפריטים שהוזמנו גדול יותר, כך מחיר הגלופה מתפזר על פני יותר מוצרים ומחירם יורד.
כשאתם בוחרים מוצר חלק בעל צבע בסיס אחד, מומלץ לשלב בהדפסתו מספר צבעים,שיבליטו את הלוגו על גבי המוצר.
אבל, כשאתם בוחרים להדפיס על מוצר בעל מספר צבעי בסיס, מומלץ להדפיס את הלוגו בצבע אחד על מנת לא ליצור בלבול בעיניים ולשוות ומוצר מראה נקי ומכובד.

בחרתם במוצר המתאים ביותר לצרכים שלכם, התאמתם אותו לקהל היעד שלכם והוספתם לו מיתוג נכון.
איך תדאגו שהוא באמת ישרת את המטרה שלו, יימתג אתכם בצורה האופטימאלית וייחקק בזיכרון הלקוחות שלכם? כשמגישים מוצרי פירסום ללקוח חשוב להקפיד על מספר כללים שיגרמו לו להתייחס למוצר ולחברה במלוא הרצינות ולזכור אותה כבעלת ערך.
הביטו ללקוח בעיניים כאשר אתם מגישים לו את המתנה, גרמו לו להרגיש שהוא חשוב לכם.
הגישו לו את המוצר ביד. הראו לו שאתם מכבדים וגאים במוצר שאתם מעניקים לו.
כאשר אתם בוחרים לתת מתנות במהלך פגישת עסקים או אירוע, עשו זאת לקראת הסוף, אלא אם היא נחוצה ורלוונטית למהלך האירוע. אתם לא רוצים שהלקוחות שלכם "יגררו" עם המתנה כל האירוע, יראו בה נטל והיא תאבד מערכה כשהם כבר יעזבו את האירוע. אלא שהם יראו בה יתרון ויעזבו את האירוע כשהם זוכרים את המתנה ועם תחושה נעימה ואוהדת כלפיכם.
www.amaze.co.il

 

מאמרים נוספים בתחומים שונים :

הזכות לבטל עסקה
כעס יכול לסייע לקידום במקום העבודה
קוד אתי בעסקים בלפירמות
 האומנם ניתן להפריט אלמנט שיווקי?
דוגמת האאוטסורסינג של שירותים פיננסים
ניהול כספים במיקור חוץ (אאוטסורסינג)
עין הרע
אדמה
לימודי אדריכלות - תנאי קבלה
מכינה לעיצוב ואדריכלות – ניצול נכון של מגרש לבניה
בריכה בחצר האחורית - בריכת שחייה פרטית 
 אופן השימוש בטבליות CO2 להעשרת האדמה
כתבה על התיכנון האדריכלי בשיפוץ וילה
מכינה לעיצוב ואדריכלות – ניצול נכון של מגרש לבניה
יחסי ציבור לאדריכלות
 אדריכלות ישראלית מודרנית בעיני הפנג שואי
התיכנון האדריכלי בשיפוץ
מכינה לאדריכלות
דברים טובים באים באריזות קטנות 
אבטחת אפליקציות – החוליה החלשה באבטחת המידע
מה זה אבטלה?
שוק העבודה בימינו לא מסביר פנים בלשון המעטה
אביהו מדינה
שיטת השיווק החדשה שיטת הגרילה והקשר לנשים
על שיווק ועל נשים
כתבה מפורטת על תהליך הריצוף בבית.
אבן טבעית
לכלן צלוי בכיכר רבין, מרוח בשמן זית כתית מעולה
אגרות חוב
ניהול תיק השקעות - השקעה באגרות חוב
כתבה על התיכנון האדריכלי בשיפוץ וילה
מהו בסך הכל בן אדם?
האם אתה חכם ? האם אתה חושב ולומד כמו אדם חכם ?
הפקירה את אזרחיה
 עיין ערך אהבה
למה הצרות שיש לאדם נובעות מחוסר שכל ?
האם באחריותו של אדם שבוטל כנגדו צו עיכוב יציאה מהארץ לידע את משטרת ישראל לגבי הביטול?
 מציאת עבודה באמצעות חברת כוח אדם
איך להימנע מטעויות בבחירת כוח אדם 
 10 טיפים לגיוס נכון של כח אדם
מהי החכמה האמיתית ? מהי התכלית של השכל של האדם ?
 הטבע אינו "עושה לנו הנחות".
מה גורם לאדם להיתפש לשיקולים קטנים ולהתעלם משיקולים גדולים ונכונים ?
למה החכמה היא לדעת להיות אדם פשוט ומאושר ?
טבע האדם
אופן השימוש בטבליות CO2 להעשרת האדמה
חסימות בשמות האדם
הדבורים- מתנה לאדם
אתיופיה בפתח תיקווה
התלבטויות לגבי מיסוד קשר 
אימון אישי להגשמת ההצלחה באתרי היכרויות ברשת 
חולשה של בן הזוג היא באמת חולשה? 
באהבה תלדי בנים - יוגה לנשים הרות 
מה זאת אהבה ?! 
המדריך למאהב המושלם I 
על כבוד ואהבה - פרופ' ארם סמולינסקי 
לאהוב את עצמינו 
גיאוגרפיה רוחנית 
רק בגלל הרוח 
49 משפטים על אהבה
לאן נעלמה האהבה- טיפול זוגי עפ"י גישת האימאגו 
נשאי איידס וזוגיות 
עיין ערך אהבה 
פרטיות ומיניות בבית. מהם הגבולות (מאת נאוה לרנר, יוני 2005) 
אהבה בשחור לבן – מאבקי כוח ושליטה בזוגיות 
האם אפשר למצוא אהבה בפחות מ-5 דקות?
מהי אהבה ? במה היא מתבטאת ? כיצד תגרום לאהבה ? 
 טיפים איך לעמוד מול קהל! אודישן/מצגת/הרצאה 
 אוטומציה
המטבח היווני 
חומוסיות מומלצות 
סופלאקי - גרסה ישראלית 
לאכול נכון בעבודה 
אוכל איטלקי מאמר באנגלית
טאפאס ספרדי [ אנגלית ] 
 Healthy Cooking 
בין שבלונה ליצירתיות - שיטות עבודה במטבחים 
מסעדת הסלבריטאים היא פלופ 
זיכרון טוב עושה את ההבדל |
בשר על האש סטקים [ אנגלית ] 
אוכל זה לא כל הסיפור - על חברות הקייטרינג וענף הארועים בישראל 
איי יוון אוכל יווני 


 עסקים למכירה