פורמולה 1 כל האתרים באינטרנט בארץ ובעולם!
פורמולה 1 > פורמולה אחת 2009-2010
מידע חשוב על ערוץ "הספורט" ושידורי פורמולה 1 בישראל ראו כאן
חובבי פורמולה 1 אל תישארו אדישים הפעם, ערוץ הספורט וחברת הכבלים הוט עושים מאיתנו צחוק!
ראו גם, איך להשכיר רכב
זקוקים להמלצה על מלון סביב אחד ממסלולי הפורמולה 1 בכל העולם?
השאירו לנו את התאריך בוא אתם מגיעים למירוץ, מספר האנשים וסוג המלון אותו אתם מחפשים וצוות השרות של קליק גו תיירות ישלח לכם קישורים ישירים להזמנה של מלונות קרובים למסלול ללא עמלות הזמנה.
מתוך ynet
ומילה אחת של אכזבה לסיום. ערוץ הספורט הישראלי, המעביר את מירוצי פורמולה 1 ומרבית מקצי הדירוג בשידור ישיר לכל הצופים, בחר להעביר את שידור המירוץ לערוץ ספורט-לייב הסגור לצופים שאינם מנויים. זאת, במקביל למסע פרסום מקיף של חברת yes, אשר קראה לחובבי פורמולה 1 לעשות מנוי ולצפות כך במירוץ. רבות נאמר ונכתב בנושא זליגת תכנים מערוצים פתוחים לכל לערוצי תשלום - במקרים רבים תוך התעלמות בוטה מחוקי הרגולציה או מעונשים צפויים. בערוץ הספורט הבהירו כי לא הייתה להם ברירה, עקב החובה הרגולטורית לשדר מספר משחקי כדורגל בערוצים הפתוחים. אלא שלא הבהירו מדוע אם כך לא פתחו את ערוץ ספורט לייב לצפייה בחינם, רק לזמן המירוץ. התנהלות ערוץ הספורט במקרה זה ראויה לכל גינוי. על ידי חובבי ספורט בכלל, וחובבי מירוצים בפרט.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3616496,00.html
ערוץ הספורט העביר את המירוץ האחרון בפורמולה 1 לשידור ב 5 + LIVE שבתשלום לאחר שכל העונה המירוץ שודר ללא תשלום > צוות קליק גו חובבי פורמולה 1 מושבעים מוחים על החלטה רודפת בצע זאת וכבר העברנו הוראה להתנתק מכל שרותי ערוץ 5 שבתשלום כמחאה > בהצלחה לערוץ הספורט על השיווק והיחצנות המקוריים, יכולתם לרכוש היום אלפי צופים חדשים לפורמולה 1 שיהפכו לרווחיים כלכלית בעתיד, בדיוק היום שחיכיתם לו במיתוג פורמולה 1 ואתם זורקים את נתוני החשיפה האפשריים לפח [ ההיגיון השיווקי, לוקה בחסר גדול מאד].
התכנון האסטרטגי לטווח הארוך טפשי, לא נבון, מישהוא שאחראי על התחום הזה בערוץ הספורט מחפש פתרונות קסם ליצירת רווחים מידיים במקום לחשוב שיווקית נכון ולקצור את הפירות האמיתיים בעתיד, אין צורך לעשות פורומו לפורמולה 1 אם ברגע האמת שיכולתם לקבל נתוני חשיפה גבוהים מהרגיל, אתם חוסמים את הערוץ בפני קהל חדש, מציע לשלוח את האחראי על שיווק ומיתוג [ אם יש לכם כזה ] ... להשתלמות
תודה ליאיר על ששלח לנו את תשובת ערוץ 5 טרם המרוץ האחרון באשר לשאלה למה המירוץ לא משודר :
קיבלתי את פנייתך בעניין שידור מרוץ הפורמולה 1 ולהלן התייחסותי:
הערב, ישודרו בערוץ הספורט שלל שידורים אטרקטיביים ביותר:
בשעה 19:00 תשודר בספורט 5 מהדורת "חדשות הספורט", ומיד לאחריה בשעה 19:30 בספורט 5 ישודר המשחק המרכזי מליגת העל בכדורסל: גליל עליון- בני השרון. כידוע לך, "ערב הכדורסל של ישראל" משודר באופן מסורתי וקבוע בימי ראשון בערב בספורט 5.
בשעה 19:55 בספורט 5+ ישודר המשחק המרכזי מהליגה הספרדית: אלמריה- ריאל מדריד. יש לציין כי ריאל מדריד היא מהקבוצות האהובות ביותר בישראל, ולה קהל אוהדים עצום בארץ.
בשעה 18:30 ב: 5+ LIVE ישודר המרוץ האחרון של הפורמולה 1.
כפי שאתה רואה, שלושת האירועים, כולם אטרקטיביים ביותר, מתרחשים בשעות חופפות, ולאור העובדה שהמשחק המרכזי מליגת העל בכדורסל, כמו גם משחקה של ריאל מדריד בליגה הספרדית מעניינים קהל רב יותר של צופים בישראל, ונחשבים אטרקטיביים יותר עבור חובבי הספורט בישראל, קיבלנו את ההחלטה לשדר את מרוץ הפורמולה ב: 5+ LIVE. ההחלטה נעשתה באישורה של מועצת הכבלים והלוויין!
ברצוני לציין בפניך כי בסיום "ערב הכדורסל של ישראל", בשעה 22:00, ישודר בספורט 5 מרוץ הפורמולה בשידור חוזר, לטובת הצופים שאינם מנויים ל: 5+ LIVE.
אני שמחה לשמוע שאתה מחובבי הפורמולה 1, אולם קח בחשבון שבערב כה עמוס באירועים אטרקטיביים אין ביכולתנו לענות על טעמם של כלל הצופים, ולהשביע את רצון כולם, ועלינו לקבל החלטות בהתאם לקהלי הצופים הגדולים יותר, ובהתאם לאטרקטיביות של האירועים זה מול זה.
מלבד זאת ברצוני לעדכנך –לנוחיותך, כי שידור הפורמולה 1 יועבר ללא תשלום בערוץ RTL ואם תרצה מאוחר יותר, תוכל להצטרף לצפייה בשידור החוזר בספורט 5 ולהנות מאולפן מיוחד ומהפרשנות האיכותית של אלי אילדיס ובועז קורפל.
בכבוד רב, רתם קלינה, דוברת ערוץ הספורט, טלפון הוט : 052-999-9595
למידע נוסף תוכלו להכנס לפורום פורמולה one באתר פורמולה 1 הישראלי www.formula1.co.il
תשובת מערכת אתר קליק גו לתשובתה של דוברת הערוץ!
לקוחותיכם שילמו כסף בשביל ערוץ 5 + בכדי שישדרו להם את המירוצים כל השנה!
ולא עמדתם בהתחייבות!!!
כל שהייתם צריכים לעשות הוא לפתוח את ערוץ 5 + live לצפייה ללא תשלום בשעת המירוץ!!
גם עברתם על החוק, גם ציפצפתם עלינו, וגם אין קשר בין השאלות ששאלו אתכם לתשובת הדוברת!
זה בעברית פשוטה : רמאות וביזיון!
פורמולה1 - formula1 - פורמולה 1
דף מידע זה אודות פורמולה 1 מציג את כל קישורי המידע בארץ ובעולם לאתרים בתחום הפורמולה1.
The Official Formula 1 Website האתר הרשמי של פורמולה1
formula 1 f-1 live אף 1 אתר הספורט המוטורי וחדשות פורמולה 1 [ פורמולה אחת ]
itv sport formula 1 אי טי וי ספורט - פורמולה 1 [ פורמולה אחת ]
autosort - formula 1 אוטוספורט - פורמולה 1 [ פורמולה אחת ]
total f1 נחשב לאחר מאתרי הפורמולה 1 הידועים והוותיקים ברשת [ פורמולה אחת ]
grandprix פורמולה אחת ]
אתרי מידע של פורמולה 1 בישראל בעברית :
אתר פורמולה 1 הישראלי www.formula-1.co.il
אתרי מסלולי הפורמולה אחת הרשמיים :
פורמולה1 מונזה איטליה פורמולה 1 formula one
פורמולה1 ספא בלגיה פורמולה 1 - formula one
פורמולה1 מונקו מונטה קרלו פורמולה 1 - formula one
פורמולה1 מלבורן אוסטרליה פורמולה 1 - formula one
פורמולה1 אינדיאנפוליס ארה"ב פורמולה 1 - formula one
פורמולה1 אימולנה סן מארינו איטליה פורמולה 1 - fformula one
פורמולה1 קטלוניה ספרד ברצלונה פורמולה 1 - formula one
פורמולה1 אינטרלאגוס ברזיל פורמולה 1 - formula one
פורמולה1 אוקנהיים גרמניה פורמולה 1 - formula one
פורמולה1 נורבורגרינג גרמניה פורמולה 1 - formula one
פורמולה1 ונלסיה ספרד פורמולה 1 - formula one
פורמולה1 בחריין פורמולה 1 - formula one
פורמולה1 מרוץ סין פורמולה 1 - formula one
פורמולה1 איסטנבול תורכיה פורמולה 1 - formula one
קצת מידע על הספורט : פורמולה 1 הוא סבב של מרוץ מכוניות יוקרתי ביותר בעולם ומהווה את הרמה העליונה ביותר של מרוצי הפורמולה פורמולה 1 כוללת סדרה של מירוצים במסלולים מיוחדים ברחבי העולם כמעט בכל היבשות למעט אפריקה, הליגה מפוקחת על ידי ההתאחדות הבינלאומית למירוצים אף אי אי, סדרת הפורמולה אחת נחשבת לענף היקר ביותר בעולם. בשנת 2005 נאמד התקציב השנתי של כל קבוצה ב 50 עד 400 מיליון יורו. מירוץ הפורמולה 1 הראשון התקיים בשנת 1948 אך אליפות עולם החלה לפעול רק בשנות החמישים בעונות זאלו התחרו 18 קבוצות בשבעה מירוצים, קבוצת פרארי היא היחידה מביניהן שעדיין מתחרה. להלן רשימת כל הזוכים באליפויות העולם מאז ומעולם.
1950 | נינו פרינה (קבוצת אלפא רומאו) | - |
1951 | חואן מנואל פנג'יו (קבוצת אלפא רומאו) | - |
1952 | אלברטו אסקרי (קבוצת פרארי) | - |
1953 | אלברטו אסקרי (קבוצת פרארי) | - |
1954 | חואן מנואל פנג'יו (קבוצות מזראטי/מרצדס) | - |
1955 | חואן מנואל פנג'יו (קבוצת מרצדס) | - |
1956 | חואן מנואל פנג'יו (קבוצת פרארי) | - |
1957 | חואן מנואל פנג'יו | - |
1958 | מייק הותורן | ואנוול |
1959 | ג'ק ברבהאם | קופר-קליימקס |
1960 | ג'ק ברבהאם | קופר-קליימקס |
1961 | פיל היל | פרארי |
1962 | גרהאם היל | BRM |
1963 | ג'ים קלארק | לוטוס-קליימקס |
1964 | ג'ון סרטיס | פרארי |
1965 | ג'ים קלארק | לוטוס-קליימקס |
1966 | ג'ק ברבהאם | ברבהאם-רפקו |
1967 | דני האלם | ברבהאם-רפקו |
1968 | גרהאם היל | לוטוס-פורד |
1969 | ג'קי סטוארט | מאטרה-פורד |
1970 | יוהן רינדט | לוטוס-פורד |
1971 | ג'קי סטוארט | טירל-פורד |
1972 | אמרסון פיטיפלדי | לוטוס-פורד |
1973 | ג'קי סטוארט | לוטוס |
1974 | אמרסון פיטיפלדי | מקלארן-פורד |
1975 | ניקי לאודה | פרארי |
1976 | ג'יימס האנט | פרארי |
1977 | ניקי לאודה | פרארי |
1978 | מריו אנדרטי | לוטוס-פורד |
1979 | ג'ודי שכטר | פרארי |
1980 | אלן ג'ונס | ויליאמס-פורד |
1981 | נלסון פיקט | ויליאמס-פורד |
1982 | קקה רוסברג | פרארי |
1983 | נלסון פיקט | פרארי |
1984 | ניקי לאודה | מקלארן-TAG |
1985 | אלן פרוסט | מקלארן-TAG |
1986 | אלן פרוסט | ויליאמס-הונדה |
1987 | נלסון פיקט | ויליאמס-הונדה |
1988 | איירטון סנה | מקלארן-הונדה |
1989 | אלן פרוסט | מקלארן-הונדה |
1990 | איירטון סנה | מקלארן-הונדה |
1991 | איירטון סנה | מקלארן-הונדה |
1992 | נייג'ל מנסל | ויליאמס-רנו |
1993 | אלן פרוסט | ויליאמס-רנו |
1994 | מיכאל שומאכר | ויליאמס-רנו |
1995 | מיכאל שומאכר | בנטון-רנו |
1996 | דיימון היל | ויליאמס-רנו |
1997 | ז'אק וילנב | ויליאמס-רנו |
1998 | מיקה האקינן | מקלארן-מרצדס |
1999 | מיקה האקינן | פרארי |
2000 | מיכאל שומאכר | פרארי |
2001 | מיכאל שומאכר | פרארי |
2002 | מיכאל שומאכר | פרארי |
2003 | מיכאל שומאכר | פרארי |
2004 | מיכאל שומאכר | פרארי |
2005 | פרננדו אלונסו | רנו |
2006 | פרננדו אלונסו | רנו |
2007 | קימי רייקונן | פרארי |
2009 ג'אייסון באטן
2010
נהגים השנה : קימי רייקונן - פיליפה מאסה - לואיס המילטון - האקי קובלניין - ניק היידפלד - ניקו רוזברג - רובנס באריקלו - קאזוקי נאקאג'ימה - סבאסטיאן בורדז - רוברק קוביצה - טומי גלוק - פרננדו אלונסו - תקומה סאטו - דיוויד קולתהארד - יארנו טרולי - אדריאן סוטיל - מארק וובר - סבסטיאן ווטל - אנטוני דוידסון - ג'נסון באטן - ג'יאנקרלו פיסיקלה - נלסון פיקה ג'וניור.דף זה הופק ע"י קליק גו אינטרנט : קידום אתרים עסקים למכירה פרסום מאמרים פרוייקט יוון דף הבית קליק גו השכרת רכב ביוון
תגובות גולשים :
רמי כותב שלום רב .מי ייתן את הדעת לכך ש.... מי שבה לצפות במגרשיי ספורט, אצטדיונים, מסלולי מרוצים... יושב בכיסא, צופה בתחרות, מתלהם עם הקהל... אבל לא “מזמזמים” לא בראש וצועקים לו באוזן כל מיני שדרנים / פרשנים ? לא כך אנו, הצופים בשידורי הספורט, “מקבלים על הראש” קשקושי מילים, התלהמות של שדרנים / פרשנים (כמו אלי אילדיס בשידורי מרוצי פורמולה 1). למה נותנים לנו את “העונש “ הזה ? כמה נפלא היה יכול להיות צפייה בשידור חי, כאילו להיות שם (בתוך הקהל) אבל להיות כאן בבית. ללא קשקשת והתלהמות של שדרנים מנופחי אגו... לשמוע את המיית המנועים, את שאגות הקהל, את השירה באצטדיונים וכל זאת...לא קשקשת של שדרנים. מתי תהיה אפשרות טכנית “לנטרל” שדרנים ולהישאר מחוברים להמיית הקהל ולסביבה שם באירוע – חי. הם / שם משלמים כרטיס.. אנו משלמים דמי מנוי... אז למה רק אנחנו נענשים ? חומר למחשבה. בברכה רמי